Szilágyi László blogja - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/09/14/a_rendszervaltas_lenullazasa_kozel_400_telepulesnek_nem_lesz_polgarmestere/full_commentlist/1#c24477047
Válasz erre: A rendszerváltás lenullázása: Több száz településnek nem lesz polgármestere
2014-09-15T20:27:46+02:00
2014-09-15T20:27:46+02:00
Hegedűs_Imre
http://blog.hu/user/571210
Ez mind igaz - de az, aki egy, téves feltételezésre alapozott bírósági ítélet miatt panaszt tevő embertől elkéri a periratokat - de az elektronikus olvasási értesítőt sem küldi vissza - majd a három hónap múlva rátelefonáló panaszossal közli, hogy megbeszélte az ügyet "valakikkel" (vajon kikkel - és ők mit tudtak az ügy hátteréről?) és ez alapján úgy döntött, hogy "ez egy csoport belháborúja". Ha nem találtam volna meg a telefonszámát - még ma is várhatnék a válaszára... Szerintem ilyen ember nem csak polgármester ne legyen - de ne is akarjon politikával foglalkozni. Ha így akarja képviselni választói érdekét is...
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/04/16/a_fidesz_szovetsegesei_kamu-_es_bizniszpartok/full_commentlist/1#c22539509
Válasz erre: A Fidesz szövetségesei: kamu- és bizniszpártok
2014-04-16T14:35:17+02:00
2014-04-16T14:35:17+02:00
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/04/16/a_fidesz_szovetsegesei_kamu-_es_bizniszpartok?fullcommentlist=1#c22538991" class="reply_nick_147695" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22538991 );">@Joe69</a>: Aham, a Facebook oldala éppoly népszerű, mint az LMP-é, 8 parlamenti képviselője volt, önálló pártként vett részt a kormányváltó összefogásban.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/04/16/a_fidesz_szovetsegesei_kamu-_es_bizniszpartok/full_commentlist/1#c22539288
Válasz erre: A Fidesz szövetségesei: kamu- és bizniszpártok
2014-04-16T14:02:19+02:00
2014-04-16T14:02:19+02:00
szilagyilaszlo
http://blog.hu/user/593684
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/04/16/a_fidesz_szovetsegesei_kamu-_es_bizniszpartok?fullcommentlist=1#c22538991" class="reply_nick_147695" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22538991 );">@Joe69</a>: miért is kamupárt? Víziója van, programja, tagsága...
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/04/16/a_fidesz_szovetsegesei_kamu-_es_bizniszpartok/full_commentlist/1#c22538991
Válasz erre: A Fidesz szövetségesei: kamu- és bizniszpártok
2014-04-16T13:20:23+02:00
2014-04-16T13:20:23+02:00
Joe69
http://blog.hu/user/147695
Ja , hát a PM nevű kamupártot se felejtsük..
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban/full_commentlist/1#c21736559
Válasz erre: Az Orbán-kormány vasutat épít: lassabban, korruptabban, drágábban
2014-02-22T12:15:47+01:00
2014-02-22T12:15:47+01:00
mnandy
http://blog.hu/user/43838
úgy tűnik, mintha ez a poszt nem sikerült volna eléggé megalapozottra..<br />
<br />
az eddigi hozzászólások (és az azokra adott szerzői reakció -szigorú egyes szám!) legalábbis ezt a benyomást keltik bennem..<br />
<br />
((természetesen a hozzászólókkal értek egyet.))
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem/full_commentlist/1#c21585637
Válasz erre: Paks-2: miért nem?
2014-02-02T12:53:59+01:00
2014-02-02T12:53:59+01:00
szilagyilaszlo
http://blog.hu/user/593684
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem?fullcommentlist=1#c21585409" class="reply_nick_560788" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21585409 );">@Gunboat-Diplomat</a>: egy negyedik különbség is van: mi nem ribancozzuk le politikai ellenfeleinket, hanem megírjuk a szakmai álláspontunkat. Most pl. a paksi bővítésről.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem/full_commentlist/1#c21585409
Válasz erre: Paks-2: miért nem?
2014-02-02T12:23:28+01:00
2014-02-02T12:23:28+01:00
Gunboat-Diplomat
http://blog.hu/user/560788
Van egy sokkal nagyobb különbség is, én ugyanis nem vagyok egy politikai kurva, aki - Isten tudja miért, mandátum, pozíció ígéretéért vagy egyszerűen egy szép kövér összegért - szemen köpte a választóit, és vígan széttárta a combjait azok előtt, akiknek az ellenzékeként kérte a választók bizalmát.<br />
<br />
Eladtátok magatokat biodíszletnek Bajnai és Gyurcsány háta mögé. <br />
<br />
Ócska, filléres ribancok.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem/full_commentlist/1#c21578933
Válasz erre: Paks-2: miért nem?
2014-02-01T15:14:02+01:00
2014-02-01T15:14:02+01:00
szilagyilaszlo
http://blog.hu/user/593684
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem?fullcommentlist=1#c21572555" class="reply_nick_560788" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21572555 );">@Gunboat-Diplomat</a>: van közöttünk min. 3 különbség: nekem van 1) nevem 2) arcom és 3) vannak érveim.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/31/paks-2_miert_nem/full_commentlist/1#c21572555
Válasz erre: Paks-2: miért nem?
2014-01-31T18:49:10+01:00
2014-01-31T18:49:10+01:00
Gunboat-Diplomat
http://blog.hu/user/560788
Nyilván az elmúlt negyedszázad legdurvább politikai prostitúcióját bemutató PM véleménye érdekel bárkit is, bármiről.<br />
<br />
Bújj vissza Gyurcsány seggébe!
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2014/01/08/_tenyleg_azt_hiszed_minden_szarhazit_be_fogadunk/full_commentlist/1#c21378410
Válasz erre: „Tényleg azt hiszed minden szarházit be fogadunk ?”
2014-01-08T19:51:14+01:00
2014-01-08T19:51:14+01:00
peetmaster
http://blog.hu/user/34554
ha nem rekeszted ki a kirekesztőket, logikai paradoxonba zavarod bele magad, ami katasztrófa.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/29/egyutt-pm_esztergomi_vasut_a_csokosoknak_aranyhegy_az_utazoknak_kalvaria/full_commentlist/1#c21313532
Válasz erre: Együtt-PM: Esztergomi vasút: a csókosoknak aranyhegy, az utazóknak kálvária
2013-12-29T13:20:51+01:00
2013-12-29T13:20:51+01:00
Katalin Világi
http://blog.hu/user/838653
Az igaz, hogy alacsony sebességű volt, de a "kis forgalommal" nagyon vitatkoznék. Ugyanis nagyon nagy volt a forgalma. Napi több ezer utas nem hiszem, hogy kis forgalomnak számít! Nem egy olyan reggeli vonat volt, ahol 3-400 utas szállt fel csak Vörösváron!!!!És kb. negyed óránként vonat volt!!!!!
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban/full_commentlist/1#c21236293
Válasz erre: Az Orbán-kormány vasutat épít: lassabban, korruptabban, drágábban
2013-12-15T12:37:14+01:00
2013-12-15T12:37:14+01:00
Tiszta ház, rendes udvar (törölt)
http://blog.hu/user/831337
A poszt jól mutatja, hogy milyen az, amikor a szakértők helyett helyett a politika települ rá az ilyen dolgokra.<br />
<br />
A poszter azon kesereg, hogy nem olyan mértékben csökken a menetidő, ahogyan azt ő elvárná. Vajon milyen átlagsebesség lenne kívánatos a poszter szerint? Érdekes lenne ebből visszaszámítani, hogy ehhez milyen paraméterekkel rendelkező pályát kellene építeni.<br />
<br />
Aztán ugye az fel sem merül a posztban, hogy a pálya állapota olyan szinten le volt már romolva, hogy a menetidőtől függetlenül is időszerű volt már a felújítás (így is késett vagy 10 évet...). Ugyanez igaz az állomási infrastruktúrára és a különböző műtárgyakra (hidak aluljárók).<br />
<br />
Vajon ha felújítanak egy közutat, akkor mennyivel csökken a menetidő? Nem számottevően. De ugyanakkor könnyű belátni, hogy szükség van az úthálózat felújítására. Na, ugyanez ez a helyzet a vasúttal is.<br />
<br />
Ott van ugye az összehasonlítás más vonalakkal. Jobb helyeken már középiskolában az ember fejébe verik, hogy ha számadatokkal dobálózunk, akkor megmondjuk, hogy azok mit reprezentálnak. Az esztergomi vonalra számolt menetidő forrása viszonylag elég egyértelmű, hiszen eddig lénygében egyfajta vonatnem volt itt. Ezek után lesz kettő. De a többi? Ezek milyen vontok időadatai? Személy, gyors/IC, zónázó? Ezeket nem ártana tisztázni, mert egy sehol sem megállós vonat nyilván csuklóból veri a mindenhol megállós személyt. Főleg ha a személy olyan vonalon van, ahol az átlagosnál több megállóhely található.<br />
<br />
Olyan apróságokba már bele sem megyek, hogy a Budapest-Aszód szakasz nem felújított pálya. Illetve abba sem, hogy a példaként felhozott szakaszokon mind kétvágányú pálya található, ellentétben az esztergomi vonallal, amely a felújítás után csak részben lesz kétvágányú. Azaz az egyvágányú szakaszon a vonatkeresztek továbbra is ideje növeli a menetidőt. Ez egy kétvágányú pálya esetében elmarad.<br />
<br />
Megint csak ott vannak a költségek. Sehol egy forrás, hogy az az egy szem számadat honnan van, és mi tartozik bele. Ugyanis egy ilyen felújítás rengeteg projektet tartalmaz a tervezéstől a kapcsolódó infrastruktúra átépítésén át a vágányépítésig.<br />
<br />
Ha már előkerült a Kelenföld-Székesfehérvár vonalszakasz, akkor jó lenne leírni, hogy ott mit tartalmazott az az állítólagos 56 milliárd és itt mit. Ez már tartalmazza a biztosítóberendezések átépítési költségeit is, vagy ez csak a pálya és műtárgyépítésekre szánt összeg? (ugyanis ez mindkét esetben külön projektként fut)<br />
<br />
Az sem elhanyagolandó, hogy mit tartalmazott a felújítás. Ha kicsit is szakmai cikkel állnánk szembe, akkor ezekre a dolgokra is fény derülne.<br />
<br />
A Tárnok-Fehérvár projekt tartalmazta a teljes pálya átépítését (részben a régi alapjain), 3 helyen nyomvonalkorrekciót és 4 állomás valamint az összes megállóhely átépítését, illetve egy új megállóhely létesítését. A Kelenföld-Tárnok projekt pedig az addigi egyvágányú pálya kétvágányúsítását, két állomás átépítését és új megállóhelyek létesítését, valamint a megmaradó megállóhelyek korszerűsítését. Illetve mindkét szakaszra létezik az új biztosítóberendezés megépítését célzó projekt is.<br />
<br />
Ezzel szemben az Aquincum-Vörösvár projekt tartalmazza a komplett pálya kétvágányúsítását (részben új nyomvonalon), három állomás átépítését, új megállóhelyek létesítését és rengetek híd illetve átersz felújítását/újraépítését.<br />
<br />
Az Vörösvár-Esztergom szakasz pedig az egyvágányú pálya teljes átépítését, egy rövid szakaszon kétvágányúsítását. 4 állomás átépítését, a megállóhelyek felújítását, szintén számos műtárgyépítést (hidak átereszek), és nem utolsó sorban a piliscsabai alagút felújítását.<br />
<br />
Villamosítás: a felsővezetéket tartó oszlopok felállítása megtörtént a pálya teljes kizárása alatt. A vezeték kifeszítésén túl a posztoló milyen olyan munkafázisokat lát, amelyek ismételten teljes kizárást indokolnak? Arról nem is beszélve, hogy a vezeték kihúzása is ütemezhető hétvégékre.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban/full_commentlist/1#c21236143
Válasz erre: Az Orbán-kormány vasutat épít: lassabban, korruptabban, drágábban
2013-12-15T12:05:57+01:00
2013-12-15T12:05:57+01:00
humorpalanta
http://blog.hu/user/208016
Hangulatkeltés, semmi más. (A holnapi ZH-ra készülésemből megy az idő, de akkor is leírom a véleményem.)<br />
Kezdjük az elején. A 4-es metrónál. Értem én, hogy ez tulajdonképpen csak médiafogás, ugyanis a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz. Még csak nem is hasonlítanak. A metrót a föld alatt nehezen behatárolható dolgok, s a talajszerkezet különleges összetétele lassították leginkább, mármint ha nem számoljuk az első Orbán-kormányt. Aztán azt tudni kell, hogy metrót fúrni sehol Európában nem lehet olcsón és határidőre. Erről tudni kell, hogy az összes jelenlegi nagyváros alatt találhatóak olyan leletek, amelyeket meg kell védeni, s ez szükségszerűen lassítja az építkezést. Nemcsak nálunk, de Csehországban, Olaszországban, Németországban is zavaró tényezők ezek. Sőt! Képzeljük el, hogy létezik Berlinben egy metrószakasz, amely sziget üzemben működik mindössze egy(!) megállóval, s a teljes utazási idő 4 perc. Még az ott lévő szerelvényeket is daruval kellett beemelni. (U55 ha jól emlékszem) Ugyanis jelenleg építik a meghosszabbítását, de addig ezt át lehetett adni, s mivel frekventált helyen van, meg is tették.<br />
Vasút. A kisajátításokkal valóban nehezen haladnak, de hát hol nem? Ebben az országban csak akkor lehet gyorsan kisajátítani, ha egy politikus értesül, hogy merre fog valami haladni, majd felvásárolja az útban lévő telkeket, s az állam még drágábban tőle veszi át a telkeket. <br />
Addig nem állítják le, amíg nincs teljesen előkészítve. Hmmm. Persze, hiszen jobban megéri fenntartani addig az amúgy is borzasztó és balesetveszélyes állapotokat a vasúton, a 10-el való döcögést, ahelyett, hogy inkább gyorsan elkészülnének vele, s legalább a fenntartásra, vagy egy átmenetileg használhatóvá tételre nem kellene költeni.<br />
Azért nem a Piliscsabáig tartó szakasszal kezdték, mert a kétvágányúsítás miatt szélesíteni kell a vasúti töltést, amihez ki kell sajátítani a telkeket, de mivel a faluk közepén megy át a vasút, ez nem egyszerű feladat. Amúgy meg a felújításig is dugó volt arra, mert az emberek nem szeretik a tömegközlekedést.<br />
Mivel dugó van, késés is van miatta, tehát ezt nem érdemes felhozni, vagy legalábbis egy okos ember nem hozná fel, hiszen a vasút tehet róla a legkevésbé, hogy ott dugó van, s emiatt késés. <br />
A lassúságot a sok megálló mellett az is magyarázza, hogy rendkívül sok ív található a vasútvonalon, ami ugyebár sejthető, hiszen a Dunántúli-középhegységen át közlekedik. Mellesleg nem szép dolog összehasonlítani egy dízeles vontatással kiszolgált elővárosi vasútvonalat villanyvontatású nagyforgalmú fővonalakkal.<br />
A pénzről. A Kelenföld-Székesfehérvár felújításról azt kell tudni, hogy nem csak egy sima ágyazatcserés felújításról beszélünk, hanem teljes felújításról, megállóáthelyezésekkel, új felvételi épületekkel, teljes biztosítóberendezés-cseréről, néhány helyen új vágánykapcsolatok létesítéséről, egy helyen kétvágányúsítással, s az egészet a forgalom fenntartása mellett kellett megszervezni, ami egyébként jelentős drágító tényező. Az esztergomi vonalon pedig részleges kétvágányúsítás, nehéz terep, sok ív, sűrű megállók felújítása, oszlopépítés, villamosítás az, amiről beszélünk. <br />
Azt meg remélem nem kell elmondanom, hogy miért nem érdemes kis hazánkban kihúzni a felsővezetéket addig, amíg nincs benne áram...<br />
Egyébként tényleg vannak hibák, nem mondom, hogy nincsenek, az építő cégekről nem írok, mert azokról nem érdemes beszélni, ahogy magáról Szíjjártóról sem, azt sem érdemelte, hogy ide leírtam a nevét, de már késő. De azt az egy dolgot nem értem, hogy miért kell egy létfontosságú beruházást kritizálni csak azért, mert épp ellenzékben vagyunk. Ez ugyanolyan, mint a FIDESZ a 4-es metróval. A fejlődés alapköve a vasútfejlesztés, városon belül pedig a metró- és villamosvonalak építése az élhetőbb városért. <br />
De elmondom, hogy mi a legnagyobb hibája az építkezésnek, amit szégyen, hogy nem írt bele, főleg, hogy az esztergomi körzet képviselőjelöltje. Az, hogy a végállomást továbbra sem viszik be a városba, hanem Esztergom külterületén ér véget mindentől nagyon távol.<br />
Köszönöm, hogy leírhattam.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban/full_commentlist/1#c21235603
Válasz erre: Az Orbán-kormány vasutat épít: lassabban, korruptabban, drágábban
2013-12-15T09:56:40+01:00
2013-12-15T09:56:40+01:00
szilagyilaszlo
http://blog.hu/user/593684
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban?fullcommentlist=1#c21235208" class="reply_nick_765255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21235208 );">@Baloldali érték</a>: de igen, fejlesszünk! A tömegközlekedés kulcsfontosságú, az elővárosi vonalak fejlesztése nagyon fontosak. Kár, hogy ez lett belőle...
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/12/14/az_orban-kormany_vasutat_epit_lassabban_korruptabban_dragabban/full_commentlist/1#c21235208
Válasz erre: Az Orbán-kormány vasutat épít: lassabban, korruptabban, drágábban
2013-12-15T05:36:31+01:00
2013-12-15T05:36:31+01:00
Baloldali érték
http://blog.hu/user/765255
Látszik az összes liberális-baloldali blogger/újságíró azon fanyalog hogy elkészült valami, milyen borzalmas.<br />
<br />
Nézzük a lehetőségeket: vagy átadják a pálya felét mihelyst elkészül, vagy nem. Most azon sírtok hogy átadták, egyébként az lenne a baj hogy nem adták át.<br />
<br />
"még évekig fenntartva a már most is szinte elviselhetetlen közlekedési káoszt, megnehezítve 14 ezer ember mindennapi iskolába és munkába járását."<br />
<br />
Jajj, ne is fejlesszünk semmit, abból mindig csak káosz lesz!<br />
<br />
"Aztán ha készen lesz a teljes szakasz, kisvártatva megint leáll majd a forgalom, mert kezdődik a villamosítás…"<br />
<br />
Látszik valaki a félművelt népszabiból tájékozódott. A villamosítási munkák oszlopállítással járó részét már most elvégezték, hogy a maradék munkák már jóval kisebb zavartatással, teljes kizárás nélkül elvégezhetők legyenek. A pesti oldal átépítése szintén nem lesz akkora gond, mivel a vonatok a szentendrei HÉV-re tudnak majd fordulni - ilyen is volt már.<br />
<br />
"Vagyis először megveszik a telkeket, utána engedélyeztetik a nyomvonalat, és ha ez már mind megvan, akkor fognak hozzá a bontáshoz meg az építéshez."<br />
<br />
Az EU-forrás felhasználhatósága időben korlátozott. Ezért mindenképpen el kellett kezdeni a munkát a kisajátítást nem igénylő területeken, hogy a nagyobb műtárgyépítések időben elkészüljenek.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/27/orban_es_a_dohanyzas_visszaszoritasa/full_commentlist/1#c21073518
Válasz erre: Orbán és a dohányzás visszaszorítása
2013-11-21T18:18:32+01:00
2013-11-21T18:18:32+01:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
Az index azt írja, egy felmérés szerint jelentősen visszaesett a dohányzás:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2013/11/19/szocska_jelentosen_kevesebben_cigiznek/">index.hu/belfold/2013/11/19/szocska_jelentosen_kevesebben_cigiznek/</a><br />
<br />
Ha ez igaz, akkor azért mégiscsak történt előrelépés.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/27/orban_es_a_dohanyzas_visszaszoritasa/full_commentlist/1#c21073445
Válasz erre: Orbán és a dohányzás visszaszorítása
2013-11-21T18:05:26+01:00
2013-11-21T18:05:26+01:00
colonel Tigh
http://blog.hu/user/348577
Orbán No Tobacco díja kb olyan, mint Obama Nobel-békedíja...
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/29/tomegkozlekedessel_eljutni_esztergomba/full_commentlist/1#c20918668
Válasz erre: Tömegközlekedéssel eljutni Esztergomba
2013-10-30T09:11:24+01:00
2013-10-30T09:11:24+01:00
Karipapa01
http://blog.hu/user/294517
Az utóbbi időkben már ritkán utazom Tatabányáról Esztergomba, pedig volt idő, amikor ez természetesnek számított. Mindegy, leírom az utolsó, ugyan pár évvel ezelőtti, de szerintem a mai napokra is jellemző alkalmat. Indultam a tatabányai Vértes Centertől reggel 3/4 6.- körül egy Merci, vagy Volvó csuklóssal. Hát ezt a buszt szerintem a tervezője nem kifejezetten távolsági utazásra szánta. Az egyébként tiszta és kulturált autóbuszban, de a nem túl kényelmesülésben, a szűk helyen fél óra múlva már kalodába zárva éreztem magam. És egyre több utas szállt fel, még több, még több, még több... és még büdös is volt. Dorognál egy diáklány kis híján felkent az ablakra, és majdnem puncit húzott az orromra, annyian voltunk. Hiába mindta, hogy "bocs", ő is csak egy ablakra felkent áldozat volt, nem neki kellett volna elnézést kérnie :) Visszafelé jövet úgy gondoltam, hogy ezt mégegyszer már nem akarom megélni és az egyszem BZ-t választottam kerül, amibe kerül. Főként időbe. A vonat kényelmes volt, a kalauz udvarias, könnyíteni is tudtam a folyó ügyeimen, a visszaút egy kirándulásnak tűnt. Ugyan Almásfüzitőn jó sokat kellett várakozni a Tatabánya felé közlekedő vonatra, de az is tiszta volt és kényelmes. Anyagilag a két út költsége nem nagyon tért el egymástól, és ebből levonhat a tanulság: ugyanazon költséggel ha az ember siet, akkor ennek érdekében sokszor fel kell áldoznia a kényelmet, de ha nem, akkor van alternatíva.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/27/orban_es_a_dohanyzas_visszaszoritasa/full_commentlist/1#c20905058
Válasz erre: Orbán és a dohányzás visszaszorítása
2013-10-28T10:42:07+01:00
2013-10-28T10:42:07+01:00
peetmaster
http://blog.hu/user/34554
"Filter nélkül egészségesebb?"<br />
<br />
Igen - a környezetnek, amelybe nem kerül műanyag csikk. A dohányosok egészsége meg amúgy is egy oximoron - akit érdekel a saját egészsége, az eleve nem dohányzik.<br />
<br />
A többivel egyetértek.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/14/orosz_atom_koszonjuk_nem/full_commentlist/1#c20895637
Válasz erre: Orosz atom? Köszönjük, nem!
2013-10-26T19:27:43+02:00
2013-10-26T19:27:43+02:00
Cavalcanti
http://blog.hu/user/756316
Oroszok építik e vagy sem, nem ebben a technológiában kellene látni a jövőt. Inkább száz, Széles-féle éteri erőmű, mint egy újabb atomreaktor. :))
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20865159
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-22T11:54:23+02:00
2013-10-22T11:54:23+02:00
szilagyilaszlo
http://blog.hu/user/593684
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20861253" class="reply_nick_597741" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20861253 );">@EXO</a>: bizony, és nincs is olyan belföldi szereplő, aki fel tudna vállalni egy ilyen feladatot
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20861253
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-21T19:45:31+02:00
2013-10-21T19:45:31+02:00
EXO
http://blog.hu/user/597741
Én csak attól félek a visszaállamosítás kapcsán, hogy Magyarországon hogy működnek az állami tulajdonú szolgáltatások az itteni morális színvonal miatt.<br />
Mo-n az állami kézben lévő szolgáltatás legjobb példája a BKV: masszív veszteséget termel, romlik a műszaki-infrastrukúrális színvonal, emellett ráadásul az igazgatóság mégis háromszor annyi pénzt vesz fel, mint egy multinak a helytartói.<br />
Szóval a visszaállamosítással a problémám annyi, hogy a BKV-hoz hasonlóan a politika ezeket a cégeket is arra fogja használni, hogy a haveroknak pozíciókat adjanak és kitömjék a holdudvar cégeit, miközben az állam tartja el a veszteséget
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20854018
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T19:35:43+02:00
2013-10-20T19:35:43+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20853668" class="reply_nick_60077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20853668 );">@bm613</a>: <br />
<br />
Így igaz, ezért ez a nevem.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20853668
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T18:52:37+02:00
2013-10-20T18:52:37+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20853662" class="reply_nick_803894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20853662 );">@maxval, a gondolkodni igyekvő birca</a>: Sok sikert a gondolkodáshoz. Egyelőre birca vagy sajnos.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20853662
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T18:51:41+02:00
2013-10-20T18:51:41+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20853170" class="reply_nick_60077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20853170 );">@bm613</a>: <br />
<br />
Sajnos nem, de gondold ahogy akarod.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20853324
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T18:07:42+02:00
2013-10-20T18:07:42+02:00
farcsika67
http://blog.hu/user/644296
jó
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20853170
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T17:41:58+02:00
2013-10-20T17:41:58+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20853143" class="reply_nick_803894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20853143 );">@maxval, a gondolkodni igyekvő birca</a>: Ez a te mondataidra teljesül.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20853143
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T17:37:47+02:00
2013-10-20T17:37:47+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20852950" class="reply_nick_60077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20852950 );">@bm613</a>: <br />
<br />
Szinte minden mondatba bele lehet kötni. Vagy nem igaz, vagy csúsztatás, vagy irreveláns.
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20852950
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T17:06:43+02:00
2013-10-20T17:06:43+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
<a href="http://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8?fullcommentlist=1#c20852734" class="reply_nick_803894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20852734 );">@maxval, a gondolkodni igyekvő birca</a>: Azt hittem, e mondatot rögvest követi a cáfolat is. Mert ez így nagyon kevés. Melyikben nincs igaza?
https://szilagyilaszlo.blog.hu/2013/10/20/rezsi_orban_8/full_commentlist/1#c20852734
Válasz erre: Rezsi:Orbán=8:1
2013-10-20T16:43:19+02:00
2013-10-20T16:43:19+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
Bocs, de ez nagyon gyenge és nagyon közhelyes.